Safe Buy
Reklamacje

1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn.zm.)

2. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie za pomocą poczty elektronicznej email na: kontakt@zoologiczny-sklep.pl

3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności,  datę wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, zapytanie o adres do wysyłki co ułatwi procedurę reklamacyjną.

4. zoologiczny-sklep.pl rozpatruje reklamacje niezwłocznie najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Użytkownika i informuje klienta o kolejnych działaniach.

5. W przypadku chęci odesłania produktów klient ma obowiązek zapytać sprzedawcę na jaki adres powinny zostać wysłane produkty (adres może być inny niż adres siedziby firmy). Należy również dołączyć opis niezgodności towaru, nr zamówienia, nr konta bankowego, na które odeślemy zwrot za produkt.

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.

7. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres e-mail.

9. W przypadku uznania reklamacji, zoologiczny-sklep.pl niezwłocznie podejmuje działania w celu realizacji jej treści.

W przypadku wysłania towaru na zły adres sprzedawca nie ponosi dodatkowych kosztów wysyłki

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl